Wednesday, January 25, 2012

Stina kom och hälsade på

I helgen var Stina här uppe och hälsade på. Hon hann inte vara här särskilt länge förrän tidningen kom och ville ställa en fråga och fota henne som sedan skulle publiceras i en tidning. Jag blev för övrigt också frågad samma fråga och fotad men av någon anledning så kom jag inte med i tidningen. Jag har ingen aning vad det kan bero på men kanske är det mitt utseende... Det var en riktigt rolig helg för då Stina kom hade jag gjort mat, Fransyska och potatisgratäng. Dagen efter var det dodgeballturnering på skolan och mitt lag tog hem segern. Senare på kvällen var det spelkväll hos Fredrik och Mathilda och där spelade jag och Stina i ett lag och då vann vi även där. Lyckad dag med andra ord. Söndagen var inte sämre för då bestämde hon sig för att stanna kvar tills på måndagen. Då passade vi och några andra kompisar på att åka in till stan för att äta och sen se på bio.

Idag spelade jag innebandy med några från klassen och eftersom att inte jag hade någon innebandyklubba fick jag åka in och köpa en och då gjorde jag ett kap. Jag köpte klubban för 100 kr då den skulle ha kostat 700kr.




1 comment:

  1. Vilka fina tallrikar :) Dom känner jag igen ;)
    Vad mysigt du och Stina har det! :o)

    ReplyDelete