Monday, January 9, 2012

Hemma i Luleå igen

Då var man tillbaka till Luleå, här är det en riktig vinter med kyla och snö. Då jag var hemma under jullovet var det inte någon vidare vinter, man såg gräs på vissa ställen... Trots det så hade jag ett mycket bra lov! Jag jobbade, var med Stina och var med vänner. Jag hann inte träffa alla men det kommer att hinnas med då det blir sommarlov.

Idag har skolan dragit igång, jag skrev en tenta som inte gick något vidare så den kommer jag att få göra om men det är sånt som händer. Bara att bryta ihop och komma igen som pappa skulle ha sagt. Jag hann med att träna mycket idag också, först gymma sen springa i kylan till och från hockeyträningen. Jag ska försöka att träna 12 gånger i veckan nu ett tag. Hoppas all julmat man har ätit försvinner då. Får se hur det kommer att gå, men att försöka träna så mycket skadar inte. Det gäller bara att vara fokuserad.

No comments:

Post a Comment